Information will be available soon.
PROGRAMME
10.00–12.00 PLENARY SESSION Constitution Hall, Building 1 of the Seimas of the Republic of Lithuania, Vilnius
Live broadcast of the conference plenary session can be watched on the website of the Seimas of the Republic of Lithuania (Youtube): https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=35448&p_k=1&p_event_id=19791 |
||
Moderators: Prof. Dr. Renata Bilbokaitė, Prof. Dr. Remigijus Bubnys |
||
|
||
10.00–10.15 |
Welcome speech Prof. Dr. Artūras Žukauskas, Chair of the Committee on Education and Science of the Seimas of the Republic of Lithuania Assoc. Prof. Dr. Stasys Tumėnas, Member of the Committee on Culture of the Seimas of the Republic of Lithuania Prof. Dr. Renata Bilbokaitė, Director of Vilnius University Šiauliai Academy |
|
|
|
|
10.15–10.35 |
Lessons from Research on Expertise for Teacher Education and Teacher Professional Development Prof. Dr. Jan van Tartwijk, Utrecht University, Netherlands |
|
|
|
|
10.35–10.55 |
Being the Teacher: Developing and Supporting Teacher Identity in Contemporary School Systems Prof. Dr. Anne Looney, Institute of Education, Dublin City University, Ireland |
|
|
|
|
10.55–11.15 |
Could AI Replace Teachers? Some Concerns about Teaching in Times of the COVID 19 Pandemic / Ar dirbtinis intelektas gali pakeisti mokytojus? Aktualūs klausimai apie mokymą COVID19 pandemijos laikotarpiu Assoc. Prof. Dr. Łukasz Albański, Pedagogical University of Krakow, Poland |
|
|
||
11.15–11.35
|
„Europe“ as a Topic for School Education - Preparing to Teach the European Dimension / „Europa“ kaip ugdymo tema – pasirengimas mokyti europietiškos dimensijos Prof. Habil. Dr. Andrea Óhidy, University of Education Freiburg, Germany |
|
|
|
|
11.35–11.55
|
Specialiojo ugdymo transformacija įtraukiojo švietimo kontekste: moksliniais duomenimis grįstos įžvalgos ir praktinės perspektyvos / Transformation of Special Education in the Context of Inclusive Education: Evidence-Based Insights and Perspectives for Practice Assoc. Prof. Dr. Irena Kaffemanienė, Assoc. Prof. Dr. Renata Geležinienė, Assoc. Prof. Dr. Laima Tomėnienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas |
|
|
|
|
11.55–12.15 |
Veikimas kartu mokinių pažangai: misija (ne)įmanoma? Žvilgsnis į mokyklą, kaip kompleksinę adaptyvią sistemą / Working Together for Student Progress: Mission (Im)Possible? Looking at School as a Complex Adaptive System Assoc. Prof. Dr. Jūratė Valuckienė, Assoc. Prof. Dr. Milda Damkuvienė, Assoc. Prof. Dr. Evandželina Petukienė, Lect. Sigitas Balčiūnas, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros institutas |
|
|
|
|
12.15–12.20 |
Closing of the plenary session. |
|
|
|
|
13.00–14.00 PRESS CONFERENCE The Press Conference Hall in Building 2 of the Seimas, Vilnius Live broadcast of the press conference can be watched on the website of the Seimas of the Republic of Lithuania (Youtube): https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=35448&p_k=1&p_event_id=20794 |
||
Moderator – Prof. Dr. Artūras Žukauskas, Chair of the Committee on Education and Science of the Seimas of the Republic of Lithuania |
||
|
||
|
Assoc. Prof. Dr. Stasys Tumėnas, Member of the Committee on Culture of the Seimas of the Republic of Lithuania |
|
|
||
|
Prof. Dr. Renata Bilbokaitė, Director of Vilnius University Šiauliai Academy |
|
|
||
|
Prof. Dr. Remigijus Bubnys, Institute of Education of Vilnius University Šiauliai Academy |
|
|
||
|
Prof. Dr. Daiva Malinauskienė, Director of the Institute of Education of Vilnius University Šiauliai Academy |
|
|
|
|
|
Prof. Dr. Aušra Kazlauskienė, Institute of Education of Vilnius University Šiauliai Academy |
|
|
||
Contact Person in the Seimas of the Republic of Lithuania – Deimantė Žegunė, Adviser to the Office of the Committee on Education and Science of the Chancellery of the Seimas of the Republic of Lithuania |
||
14.00–16.00 SESSIONS The conference takes place remotely in Microsoft Teams environment |
||
PEDAGOGUES’ EDUCATION AND PROFESSIONAL DEVELOPMENT / PEDAGOGŲ UGDYMAS(IS) IR PROFESINIS AUGIMAS |
||
|
||
Login link: |
||
Moderators: |
Assoc. Prof. Dr. Jurgita Lenkauskaitė, Prof. Dr. Liuda Radzevičienė |
|
|
||
|
Pedagogų profesinių kompetencijų įsivertinimas: elektroninio prototipo pilotavimo rezultatai / Self-Assessment of Teachers' Professional Competences: Results of Piloting an Electronic Prototype. Dr. Daiva Penkauskienė, Mykolo Romerio universiteto docentė, dr. Agnė Brandišauskienė, Vytauto Didžiojo universiteto docentė, dr. Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Vytauto Didžiojo universiteto profesorė, dr. Odeta Merfeldaitė, Mykolo Romerio universiteto profesorė, dr. Romas Prakapas, Mykolo Romerio universiteto profesorius, dr. Asta Railienė, Mykolo Romerio universiteto docentė, dr. Gintautė Žibėnienė, Mykolo Romerio universiteto docentė |
|
|
||
|
Future Teachers’ Competences in the Diagnostic Context. Dr. Joanna M. Łukasik, Professor of Pedagogical University of Krakow |
|
|
Future Teachers’ Competences in the Context of Creativity. Dr. Katarzyna Jagielska, Assistant of Pedagogical University of Krakow |
|
|
||
|
Pedagogo vaidmuo formuojant ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinio aktyvumo įpročius / The Role of the Pedagogue in Forming Physical Activity Skills of the Preschool Children. Dr. Darius Masiliauskas, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentas |
|
|
||
|
Future Teachers' Competences in the Context of Sustainable Development. Dr. Anna Mróz, Pedagogical University of Krakow |
|
|
||
|
Švietimo sociologijos kurso mokytojų ugdyme būtinybė: teorinis ir praktinis pagrindimas / Necessity of the Course of Education Sociology in Teachers Education: Theoretical and Practical Justification. Jūratė Litvinaitė, Vilniaus universiteto Sociologijos ir socialinio darbo instituto doktorantė |
|
|
||
|
Mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos įsivertinimas gamtos mokslų pamokoje: trajektorijos; veikmė; aplinka / Self-Evaluation of Students' Learning Achievements and Progress in the Natural Science Lessons: Trajectories; Action; Environment. Asta Vaičiūnienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė, Šiaulių Dainų progimnazijos direktorė, dr. Aušra Kazlauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė |
|
|
||
|
Būsimųjų pedagogų tarpkultūrinių kompetencijų ugdymas(is): mokytojų-praktikų į(si)traukimo į studijų procesą patirtis / Development of Intercultural Competences of Future Pedagogues: the Experience of Teacher-Practitioners' Involvement in the Study Process. Dr. Jurgita Lenkauskaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, Alla Chvostova, Šiaulių Didždvario gimnazijos anglų kalbos mokytoja-ekspertė |
|
|
|
|
|
Mokyklos organizacinių veiksnių reikšmė mokytojų psichologiniam įgalinimui / The Significance of School Organizational Factors for the Psychological Empowerment of the Teachers. Dr. Loreta Bukšnytė-Marmienė, Vytauto Didžiojo universiteto profesorė, dr. Agnė Brandišauskienė, Vytauto Didžiojo universiteto docentė |
|
|
|
|
|
Challenges, Benefits and Opportunities of Mindfulness in Learning. Dr. Maija Ročāne, Associate Professor of Liepaja University, dr. Alīda Samuseviča, Professor of Liepaja University |
|
|
|
|
|
|
|
CHALLENGES OF IMPLEMENTATION OF INCLUSIVE EDUCATION TO TEACHERS’ AND EDUCATIONAL SUPPORT SPECIALISTS’ EDUCATION / ĮTRAUKIOJO UGDYMO ĮGYVENDINIMO IŠŠŪKIAI MOKYTOJŲ IR ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ RENGIMUI |
||
|
||
Login link: |
||
Moderators: |
Assoc. Prof. Dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, Assist. Dr. Regina Karvelienė |
|
|
||
|
Tėvystės streso raiška auginant vaikus, turinčius ASS, įtraukties kontekste / Manifestation of Parental Stress Raising Children with Autism Spectrum in the Context of Inclusion. Dr. Daiva Alifanovienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, Odeta Šapelytė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos lektorė |
|
|
||
|
||
|
Įtraukiojo ugdymo apraiškos lopšelyje-darželyje ,,Sakalėlis“ ir jo sėkmę lemiantys faktoriai / Manifestations of Inclusive Education in the Nursery-Kindergarten "Sakalėlis" and Factors Determining its Success. Rita Gansauskienė, Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Sakalėlis" logopedė-metodininkė, Diana Vasiliauskienė, Klaipėdos lopšelis-darželis ,,Sakalėlis", direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytoja metodininkė, Rasa Žukauskienė, Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Sakalėlis", priešmokyklinio specialiojo ugdymo grupės mokytoja, Kristina Kniukštienė, Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Sakalėlis", priešmokyklinio ugdymo grupės mokytoja |
|
|
||
|
Mokinių, turinčių emocijų, elgesio ir mokymosi sunkumų, pažinimo struktūros analizė: tarptautinės patirties aspektas / An Analysis of the Cognitive Structure of Students with Emotional, Behavioral and Learning Difficulties: A Perspective from an International Experience. Dr. Liuda Radzevičienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė, dr. Aistė Batūraitė-Bunka, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentė |
|
|
||
|
Social Perception of Male Kindergarten Teachers on the Background of Socio-Cultural Changes in 21st Century in Poland. Male Perspective on the Basis of Qualitative Research Results. Dr. Paulina Koperna, Assistant of Pedagogical University of Krakow |
|
|
||
|
Švietimo prieinamumo situacija Lietuvoje / The Situation of Access to Education in Lithuania. Dr. Regina Karvelienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos direktoriaus pavaduotoja studijoms, asistentė, mag. Indrė Lukošaitienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija |
|
|
||
|
Health Contents in the Early Education in the Light of the Curriculum Theory of Christine Möller. Gorana Laslo, PhD student of Faculty of Education in Sombor, University of Novi Sad, dr. Danijela Petrovic, Professor of Faculty of Education, University of Novi Sad, Svetlana Spanovic, Faculty of Education, University of Novi Sad |
|
|
||
|
Mokytojų pasirengimas organizuoti įtraukųjį ugdymą / Preparation of Teachers to Organize Inclusive Education. Danutė Trukšinienė, Vilniaus kolegijos lektorė, Dalia Kačinaitė-Vrubliauskienė, Vilniaus kolegijos docentė |
|
|
||
|
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas pradinių klasių muzikos pamokose / Implementation of Inclusive Education in the Lessons of Music in Elementary School. Angelė Kavaliauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos lektorė |
|
|
||
|
Įtraukusis ugdymas šiandienos mokykloje: pokyčiai ir ateities iššūkiai / Inclusive Education in Today`s School: Changes and Future Challenges. Dr. Ieva Bilbokaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, dr. Agnė Juškevičienė, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto docentė |
|
|
||
COMPETENCES OF PEDAGOGUES’ EDUCATORS AND THEIR DEVELOPMENT / PEDAGOGŲ UGDYTOJŲ KOMPETENCIJOS IR JŲ TOBULINIMAS(IS) |
||
|
||
Login link: |
||
Moderators: |
Assoc. Prof. Dr. Rima Bakutytė, Assoc. Prof. Dr. Erika Masiliauskienė |
|
|
||
|
Priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymas: praktinės patirties įžvalgos / Language Development in Preschool Children: Insights from Practical Experience. Dr. Nijolė Bražienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė |
|
|
|
|
|
The Importance of Teachers' Social-Emotional Competences at the Professional Start. Introduction to the Study Natalia Twardosz, PhD student of Pedagogical University of Krakow |
|
|
||
|
Ikimokyklinio ugdymo pedagogų skaitmeninės kompetencijos raiška / Pecularities of Digital Competence of Preschool Teachers. Dr. Erika Masiliauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, dr. Jurgita Lenkauskaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, mag. Monika Daugirdaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija |
|
|
||
|
Pedagogical Mechanisms of Using Problematic Educational Technology in Higher Education Institutions. Dr. Aynisa Musurmanova, Professor of Research Institute "Family and Women" under the State Committee for Family and Women of the Republic of Uzbekistan |
|
|
||
|
Mokytojų vaidmuo kuriant bendradarbiavimą su tėvais / The Role of Teachers in Creating Cooperation with Parents. Jovita Starkutė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė, Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Pedagogikos katedros lektorė |
|
|
||
|
Vadovų ir pedagogų profesinių kompetencijų augimo analizė ir jų poveikis mokinių pasiekimams ir pažangai / Analysis of the Growth of Professional Competences of Managers and Pedagogues and Their Impact on the Achievements and Progress of Students. Loreta Venslavičienė, Kupiškio meno mokyklos ir Panevėžio rajono muzikos mokyklos mokytoja ekspertė, Daiva Šakickienė, Kupiškio meno mokyklos direktorė |
|
|
||
|
Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos rizominis ugdymas / Rhizomic Education of the English Language of Senior Students. Aida Kairienė, Vytauto Didžiojo universiteto doktorantė |
|
|
||
|
Vaikų metaforinio mąstymo raiška žaidimuose / Expression of Children's Metaphorical Thinking in Games. Vaida Padgurskytė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė |
|
|
||
|
Ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) iššūkiai šiuolaikinėje ugdymo realybėje / Challenges of Improving the Competences of Preschool Teachers in the Reality of Modern Education. Dr. Daiva Malinauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė, dr. Skaistė Kovienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentė |
|
|
||
|
||
EXPRESSION POSSIBILITIES OF ARTISTIC EDUCATION IN THE PEDAGOGICAL PROCESS / MENINIO UGDYMO RAIŠKOS GALIMYBĖS PEDAGOGINIAME PROCESE |
||
|
||
Login link: |
||
Moderators: |
Prof. Dr. Diana Strakšienė, Assoc. Prof. Dr. Vytautas Žalys |
|
|
||
|
Emocinio imitavimo metodo taikymo galimybės: praktinė taikymo refleksija / Possibilities of Applying the Emotional Simulation Method: Reflection of the Practical Application. Ugnė Pilipavičiūtė, Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos muzikos mokytoja |
|
|
||
|
Skaitmeninės kompetencijos ugdymas muzikos pamokoje. Muzikavimas virtualiais muzikos instrumentais / Development of Digital Competence in the Music Lesson. Music Making with Virtual Musical Instruments. Stanislava Rusevičienė, Šiaulių „Dainų“ progimnazijos muzikos mokytoja-metodininkė |
|
|
||
|
CAQDA kompiuterinių programų galimybės atliekant kokybinius tyrimus / Opportunities of CAQDA Computer Programs in Qualitative Research. Dr. Vytautas Žalys, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentas |
|
|
||
|
Muzikinė veikla kaip įtraukiosios mokyklos kultūros formavimo priemonė: mokytojų požiūrio analizė / Musical Activity as a Mean of Forming Culture of an Inclusive School: an Analysis of Teachers' Attitudes. Aušra Kardašienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė, dr. Diana Strakšienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė |
|
|
||
|
Muzikos pamokų turinys krikščioniškųjų vertybių kontekste / The Content of Music Lessons in the Context of Christian Values. Klaidas Kauneckas, Vilniaus "Pelėdos" pradinės mokyklos muzikos mokytojas |
|
|
||
|
Balso kokybę formuojančių metodų sistema / A System of Methods Shaping the Voice Quality. Živilė Sitnikienė, Šiaulių „Juventos“ progimnazijos muzikos mokytoja metodininkė |
|
|
||
|
Jaunuolių balso formavimo ypatumai / The Features of Young People`s Voice Formation. Beata Smiltnikienė, Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazijos dainavimo mokytoja metodininkė |
|
|
||
|
Meninio ugdymo galimybės įgyvendinant įtraukųjį ugdymą / Possibilities of Art Education in the Implementation of Inclusive Education. Dr. Diana Strakšienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė, dr. Edita Musneckienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė |
|
|
||
|
||
16.00–16.30 CLOSING OF THE CONFERENCE |
||
Login link: |
||
Moderators: |
Assoc. Prof. Dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, Assoc. Prof. Dr. Jurgita Lenkauskaitė |
|
MU_konferencijos_programa_Eng.pdf |