Informacija ruošiama
PRANEŠĖJAI
Prof. dr. Jan van Tartwijk
Utrechto universitetas, Olandija
Profesorius vadovauja pedagogų rengimo magistrantūros mokyklai, kuruoja platų tinklą švietimo srityje, bendradarbiaujant su mokytojais ir mokyklų vadovais bei pedagogais. Mokslinių interesų sritys - mokytojų kompetencijos ugdymas, mokytojo ir mokinio bendravimo procesai klasėje.
Prof. dr. Jan van Tartwijk
Doc. dr. Łukasz Albański
Krokuvos pedagoginis universitetas, Lenkija
Mokslinių tyrimų sritys yra migracija, tarprasinis įvaikinimas ir švietimo sociologija. Šiomis temomis jis yra parašęs keletą knygų ir straipsnių.
Doc. dr. Łukasz Albański
Doc. dr. Laima Tomėnienė
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas
Mokslinių tyrimų tematika – vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymas; matematinis vaikų ugdymas; pagalba pedagogams įgyvendinant įtraukųjį ugdymą. Naujausias (su bendraautoriais) darbas – monografija „Specialusis ugdymas ir jo transformacijos įtraukiojo švietimo kontekste“ (2020).
Doc. dr. Laima Tomėnienė
Lekt. Sigitas Balčiūnas
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros institutas
Mokslinių tyrimų tematika – kiekybinių tyrimų metodologija, organizacijų vertinimas; lyderystė ir vadyba; švietimo organizacijos veiklos kokybė, lyderystė švietime, vertės bendrakūra. Kartu su komanda (doc. dr. Milda Damkuviene, doc. dr. Jūrate Valuckiene ir doc. dr. Evandželina Petukiene) bendrojo ugdymo mokyklose tyrinėja vadovavimo ir lyderystės reiškinius mokyklos veiklos kokybės užtikrinimo, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo, įtraukiojo ugdymo stiprinimo kontekstuose, yra 2 monografijų, 3 mokslo studijų švietimo vadybos ir lyderystės tematikoje bendraautorius. Naujausias (su bendraautoriais) darbas – monografija „Profesinio kapitalo, kaip kompleksinės adaptyvios sistemos pajėgumo, vystymas“ (2021).
Lekt. Sigitas Balčiūnas
Prof. habil. dr. Andrea Óhidy
Freiburgo pedagoginis universitetas, Vokietija, Vakarų Norvegijos taikomųjų mokslų universitetas Bergene
Dr. Andrea Ohidy yra Freiburgo Jean Monnet programos profesorė Europos švietimo srityje. Jos moksliniai interesai yra Europos Sąjungos švietimo politika, mokymasis visą gyvenimą, mokytojų rengimas ir pedagoginis profesionalumas.
Prof. habil. dr. Andrea Óhidy
Doc. dr. Irena Kaffemanienė
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas
Mokslinių tyrimų tematika – įtraukusis ir vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymas, specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo inovacijos. Naujausias (su bendraautoriais) darbas – monografija „Specialusis ugdymas ir jo transformacijos įtraukiojo švietimo kontekste“ (2020), kurioje Lietuvos teisinis, politinis, praktinis ir mokslinis diskursas analizuojami požiūrio į negalią ir tarptautinių susitarimų kontekste; tyrimu parodytas dabartinis specialiosios mokyklos paveikslas iš įvairių ugdymosi dalyvių ir suinteresuotų grupių perspektyvos; atskleistos vaikų, turinčių negalią, ugdymosi šiose mokyklose teigiamos ir neigiamas patirtys, ugdymo sėkmės ir trūkumai.
Doc. dr. Irena Kaffemanienė
Doc. dr. Milda Damkuvienė
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros institutas
Mokslinių tyrimų tematika – vadyba ir lyderystė, pokyčių valdymas, lyderystė švietime, klientų įsitraukimo / dalyvavimo valdymas, vertės bendrakūra, klientų suvokiama paslaugų vertė, santykių marketingas, marketingo komunikacijos. Kartu su komanda (doc. dr. Jūrate Valuckiene, doc. dr. Evandželina Petukiene ir lekt. Sigitu Balčiūnu) bendrojo ugdymo mokyklose tyrinėja vadovavimo ir lyderystės reiškinius mokyklos veiklos kokybės užtikrinimo, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo, įtraukiojo ugdymo stiprinimo kontekstuose, yra 2 monografijų, 3 mokslo studijų švietimo vadybos ir lyderystės tematikoje bendraautorė. Naujausias (su bendraautoriais) darbas – monografija „Profesinio kapitalo, kaip kompleksinės adaptyvios sistemos pajėgumo, vystymas“ (2021).
Doc. dr. Milda Damkuvienė
Doc. dr. Evandželina Petukienė
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros institutas
Mokslinių tyrimų tematika – vadyba ir lyderystė, klientų dalyvavimo įmonės procesuose valdymas, klientų suvokiama vertė, lyderystė švietime. Kartu su komanda (doc. dr. Milda Damkuviene, doc. dr. Jūrate Valuckiene ir lekt. Sigitu Balčiūnu) bendrojo ugdymo mokyklose tyrinėja vadovavimo ir lyderystės reiškinius mokyklos veiklos kokybės užtikrinimo, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo, įtraukiojo ugdymo stiprinimo kontekstuose, yra 2 monografijų, 3 mokslo studijų švietimo vadybos ir lyderystės tematikoje bendraautorė. Naujausias (su bendraautoriais) darbas – monografija „Profesinio kapitalo, kaip kompleksinės adaptyvios sistemos pajėgumo, vystymas“ (2021).
Doc. dr. Evandželina Petukienė
Prof. dr. Anne Looney
Dublino universiteto Edukologijos institutas, Airija
Prof. dr. Anne Looney, baigusi Dublino Mater Dei institutą ir Londono Švietimo institutą, kur baigė doktorantūros studijas, 14 metų dėstė vidurinėje mokykloje, kol įstojo į Nacionalinę mokymo programų ir vertinimo tarybą (NCCA), 2001 m. ji buvo paskirta generaline direktore. Iki 2016 m. ji perėjo į Aukštojo mokslo instituciją kaip laikinoji vyriausioji direktorė ir vadovavo NCCA. 2017 m. kovo mėn. ji prisijungė prie DCU kaip vykdomoji dekanė. 2014–2015 m. 12 mėnesių dirbo mokslinio tyrimo profesoriumi ACU Mokymosi mokslų ir mokytojų rengimo institute Brisbene.
Prof. Anne Looney mokslinių tyrimų interesai apima vertinimo politiką ir praktiką, mokymo programą, mokytojo tapatybę ir mokytojų bei mokymo profesinius standartus. Ji taip pat paskelbė apie religinį, dorovinį ir pilietinį ugdymą bei švietimo politiką. Ji atliko EBPO mokyklų kokybės ir vertinimo sistemų apžvalgas, yra Ankstyvosios vaikystės Airijos tarybos ir Ark Cultural Center for Children valdybų narė.
Prof. dr. Anne Looney
Doc. dr. Renata Geležinienė
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas
Mokslinių tyrimų tematika – vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sunkumų ir (ar) sutrikimų, ugdymas(is); pozityvaus elgesio konstravimas; įrodymais grįsta mokytojo veikla individualaus ugdymosi/pagalbos/ perėjimo planavimas. Naujausias (su bendraautoriais) darbas – monografija „Specialusis ugdymas ir jo transformacijos įtraukiojo švietimo kontekste“ (2020).
Doc. dr. Renata Geležinienė
Doc. dr. Jūratė Valuckienė
Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros institutas
Mokslinių tyrimų tematika – lyderystė ir vadyba; švietimo organizacijos veiklos kokybė, vertės bendrakūra. Kartu su komanda (doc. dr. Milda Damkuviene, doc. dr. Evandželina Petukiene ir lekt. Sigitu Balčiūnu) bendrojo ugdymo mokyklose tyrinėja vadovavimo ir lyderystės reiškinius mokyklos veiklos kokybės užtikrinimo, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo, įtraukiojo ugdymo stiprinimo kontekstuose, yra 2 monografijų, 3 mokslo studijų švietimo vadybos ir lyderystės tematikoje bendraautorė. Naujausias (su bendraautoriais) darbas – monografija „Profesinio kapitalo, kaip kompleksinės adaptyvios sistemos pajėgumo, vystymas“ (2021) – orientuotas į lyderystės, mokytojų profesinės galios ir ugdymo proceso rezultatyvumo sąsajų paieškas.