P R O G R A M A

10.00–12.00  PLENARINĖ SESIJA

Konstitucijos salė, LR Seimas, Vilnius

Konferencijos plenarinę sesiją galima stebėti tiesiogiai LR Seimo svetainėje (Youtube):

https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=35448&p_k=1&p_event_id=19791

 

   Moderatoriai:     prof. dr. Renata Bilbokaitė, prof. dr. Remigijus Bubnys

 

10.00–10.15

Sveikinimo žodis ir pasisakymai

Prof. dr. Artūras Žukauskas, Lietuvos Respublikos Seimo Švietimo ir mokslo komiteto pirmininkas

Doc. dr. Stasys Tumėnas, Lietuvos Respublikos Seimo Kultūros komiteto narys

Prof. dr. Renata Bilbokaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos direktorė

 

 

10.15–10.35

Lessons from Research on Expertise for Teacher Education and Teacher Professional Development / Mokytojų rengimo ir profesinių kompetencijų tobulinimo tyrimų pamokos

Prof. dr. Jan van Tartwijk, Utrecht University, Netherlands

 

 

10.35–10.55

Being the Teacher: Developing and Supporting Teacher Identity in Contemporary School Systems / Būti mokytoju: mokytojo tapatybės ugdymas ir palaikymas šiuolaikinėse mokyklų sistemose

Prof. dr. Anne Looney, Institute of Education, Dublin City University, Ireland

 

 

10.55–11.15

Could AI Replace Teachers? Some Concerns about Teaching in Times of the COVID 19 Pandemic / Ar dirbtinis intelektas gali pakeisti mokytojus? Aktualūs klausimai apie mokymą COVID19 pandemijos laikotarpiu

Doc. dr. Łukasz Albański, Pedagogical University of Krakow, Poland

 

 

11.15–11.35

 

„Europe“ as a Topic for School Education - Preparing to Teach the European Dimension / „Europa“ kaip ugdymo tema – pasirengimas mokyti europietiškos dimensijos

Prof. habil. dr. Andrea Óhidy, University of Education Freiburg, Germany

 

 

11.35–11.55

 

 

 

Specialiojo ugdymo transformacija įtraukiojo švietimo kontekste: moksliniais duomenimis grįstos įžvalgos ir praktinės perspektyvos / Transformation of Special Education in the Context of Inclusive Education: Evidence-Based Insights and Perspectives for Practice

Doc. dr. Irena Kaffemanienė, doc. dr. Renata Geležinienė, doc. dr. Laima Tomėnienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas

 

 

11.55–12.15

Veikimas kartu mokinių pažangai: misija (ne)įmanoma? Žvilgsnis į mokyklą, kaip kompleksinę adaptyvią sistemą / Working Together for Student Progress:  Mission (Im)Possible? Looking at School as a Complex Adaptive System

Doc. dr. Jūratė Valuckienė, doc. dr. Milda Damkuvienė, doc. dr. Evandželina Petukienė, lekt. Sigitas Balčiūnas, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros institutas

 

 

12.15–12.20

Plenarinės sesijos užbaigimas.

 

 

13.00–14.00  SPAUDOS KONFERENCIJA

Spaudos konferencijų salė, LR Seimas, Vilnius

Spaudos konferenciją galima stebėti tiesiogiai LR Seimo svetainėje (Youtube):

https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=35448&p_k=1&p_event_id=20794

 

Moderuoja prof. dr. Artūras Žukauskas, Lietuvos Respublikos Seimo Švietimo ir mokslo komiteto pirmininkas

 

 

 

Doc. dr. Stasys Tumėnas, Lietuvos Respublikos Seimo Kultūros komiteto narys

 

 

 

Prof. dr. Renata Bilbokaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos direktorė

 

 

 

Prof. dr. Remigijus Bubnys, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas

 

 

 

Prof. dr. Daiva Malinauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos instituto direktorė

 

 

 

Prof. dr. Aušra Kazlauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas

 

 

Kontaktinis asmuo Lietuvos Respublikos Seime – Deimantė Žegunė,

LR Seimo kanceliarijos Švietimo ir mokslo komiteto biuro patarėja

 

 

14.00–16.00  PRANEŠIMŲ SESIJOS

Pranešimų sesijos vyksta nuotoliniu būdu Microsoft Teams aplinkoje

 

 

PEDAGOGŲ UGDYMAS(IS) IR PROFESINIS AUGIMAS

 

Prisijungimo nuoroda:

http://bit.ly/3garjJ7

Moderatoriai:

Doc. dr. Jurgita Lenkauskaitė, prof. dr. Liuda Radzevičienė

 

 

 

Pedagogų profesinių kompetencijų įsivertinimas: elektroninio prototipo pilotavimo rezultatai.

Dr. Daiva Penkauskienė, Mykolo Romerio universiteto docentė, dr. Agnė Brandišauskienė, Vytauto Didžiojo universiteto docentė, dr. Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Vytauto Didžiojo universiteto profesorė, dr. Odeta Merfeldaitė, Mykolo Romerio universiteto profesorė, dr. Romas Prakapas, Mykolo Romerio universiteto profesorius, dr. Asta Railienė, Mykolo Romerio universiteto docentė, dr. Gintautė Žibėnienė, Mykolo Romerio universiteto docentė

 

 

 

Future Teachers’ Competences in the Diagnostic Context.

Dr. Joanna M. Łukasik, Professor of Pedagogical University of Krakow

 

 

 

Future Teachers’ Competences in the Context of Creativity.

Dr. Katarzyna Jagielska, Assistant of Pedagogical University of Krakow

 

 

 

Pedagogo vaidmuo formuojant ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinio aktyvumo įpročius.

Dr. Darius Masiliauskas, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentas

 

 

 

Future Teachers' Competences in the Context of Sustainable Development.

Dr. Anna Mróz, Pedagogical University of Krakow

 

 

 

Švietimo sociologijos kurso mokytojų  ugdyme būtinybė: teorinis ir praktinis pagrindimas.

Jūratė Litvinaitė, Vilniaus universiteto Sociologijos ir socialinio darbo instituto doktorantė

 

 

 

Mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos įsivertinimas gamtos mokslų pamokoje: trajektorijos; veikmė; aplinka.

Asta Vaičiūnienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė, Šiaulių Dainų progimnazijos direktorė, dr. Aušra Kazlauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė

 

 
 

Būsimųjų pedagogų tarpkultūrinių kompetencijų ugdymas(is): mokytojų-praktikų į(si)traukimo į studijų procesą patirtis.

Dr. Jurgita Lenkauskaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, Alla Chvostova, Šiaulių Didždvario gimnazijos anglų kalbos mokytoja-ekspertė

 

 

 

Mokyklos organizacinių veiksnių reikšmė mokytojų psichologiniam įgalinimui.

Dr. Loreta Bukšnytė-Marmienė, Vytauto Didžiojo universiteto profesorė, dr. Agnė Brandišauskienė, Vytauto Didžiojo universiteto docentė

 

 

 

Challenges, Benefits and Opportunities of Mindfulness in Learning.

Dr. Maija Ročāne, Associate Professor of Liepaja  University, dr. Alīda Samuseviča, Professor of Liepaja  University

 

 

ĮTRAUKIOJO UGDYMO ĮGYVENDINIMO IŠŠŪKIAI MOKYTOJŲ IR ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ RENGIMUI

 

Prisijungimo nuoroda:

http://bit.ly/3txRLzp

Moderatoriai:

Doc. dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, asist. dr. Regina Karvelienė

 

 

 

Tėvystės streso raiška auginant vaikus, turinčius ASS, įtraukties kontekste.

Dr. Daiva Alifanovienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, Odeta Šapelytė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos lektorė

   

 

Comprehensive teacher's competencies in the next decades: futurological context.
Dr. Anna Kwatera, Pedagogical University of Krakow
   

 

Įtraukiojo ugdymo apraiškos lopšelyje-darželyje ,,Sakalėlis“ ir jo sėkmę lemiantys faktoriai.

Rita Gansauskienė, Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Sakalėlis" logopedė-metodininkė, Diana Vasiliauskienė, Klaipėdos lopšelis-darželis ,,Sakalėlis", direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytoja  metodininkė, Rasa Žukauskienė, Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Sakalėlis", priešmokyklinio specialiojo ugdymo grupės mokytoja, Kristina Kniukštienė, Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Sakalėlis", priešmokyklinio ugdymo grupės mokytoja

 

 

 

Mokinių, turinčių emocijų, elgesio ir mokymosi sunkumų, pažinimo struktūros analizė: tarptautinės patirties aspektas.

Dr. Liuda Radzevičienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė, dr. Aistė Batūraitė-Bunka, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentė

 

 

 

Social Perception of Male Kindergarten Teachers on the Background of Socio-Cultural Changes in 21st Century in Poland. Male Perspective on the Basis of Qualitative Research Results.

Dr. Paulina Koperna, Assistant of Pedagogical University of Krakow

 

 

 

Švietimo prieinamumo situacija Lietuvoje.

Dr. Regina Karvelienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos direktoriaus pavaduotoja studijoms, mag. Indrė Lukošaitienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija

 

 

 

Health Contents in the Early Education in the Light of the Curriculum Theory of Christine Möller.

Gorana Laslo, PhD student of Faculty of Education in Sombor, University of Novi Sad, dr. Danijela Petrovic, Professor of Faculty of Education, University of Novi Sad, Svetlana Spanovic, Faculty of Education, University of Novi Sad

 

 

 

Mokytojų pasirengimas organizuoti įtraukųjį ugdymą.

Danutė Trukšinienė, Vilniaus kolegijos lektorė, Dalia Kačinaitė-Vrubliauskienė, Vilniaus kolegijos docentė

 

 

 

Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas pradinių klasių muzikos pamokose.

Angelė Kavaliauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos lektorė

 

 

 

Įtraukusis ugdymas šiandienos mokykloje: pokyčiai ir ateities iššūkiai.

Dr. Ieva Bilbokaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, dr. Agnė Juškevičienė, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto docentė

 

 

PEDAGOGŲ UGDYTOJŲ KOMPETENCIJOS IR JŲ TOBULINIMAS(IS)

 

Prisijungimo nuoroda:

http://bit.ly/3V3PIP8

Moderatoriai:

Doc. dr. Rima Bakutytė, doc. dr. Erika Masiliauskienė

 

 

 

Priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymas: praktinės patirties įžvalgos.

Dr. Nijolė Bražienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė

 

 

 

The Importance of Teachers' Social-Emotional Competences at the Professional Start. Introduction to the Study

Natalia Twardosz, PhD student of Pedagogical University of Krakow

 

 

 

Ikimokyklinio ugdymo pedagogų skaitmeninės kompetencijos raiška.

Dr. Erika Masiliauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, dr. Jurgita Lenkauskaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, mag. Monika Daugirdaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija

 

 
 

Pedagogical Mechanisms of Using Problematic Educational Technology in Higher Education Institutions.

Dr. Aynisa Musurmanova, Professor of Research Institute "Family and Women" under the State Committee for Family and Women of the Republic of Uzbekistan

 

 

 

Mokytojų vaidmuo kuriant bendradarbiavimą su tėvais.

Jovita Starkutė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė, Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Pedagogikos katedros lektorė

 

 

 

Vadovų ir pedagogų profesinių kompetencijų augimo analizė ir jų poveikis mokinių pasiekimams ir pažangai.

Loreta Venslavičienė, Kupiškio meno mokyklos ir Panevėžio rajono muzikos mokyklos mokytoja ekspertė, Daiva Šakickienė, Kupiškio meno mokyklos direktorė

 

 

 

Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos rizominis ugdymas.

Aida Kairienė, Vytauto Didžiojo universiteto doktorantė

 

 

 

Vaikų metaforinio mąstymo raiška žaidimuose.

Vaida Padgurskytė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė

 

 

 

Ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) iššūkiai šiuolaikinėje ugdymo realybėje.

Dr. Daiva Malinauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė, dr. Skaistė Kovienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentė

 

 

MENINIO UGDYMO RAIŠKOS GALIMYBĖS PEDAGOGINIAME PROCESE

 

Prisijungimo nuoroda:

http://bit.ly/3EATH0k

Moderatoriai:

Prof. dr. Diana Strakšienė, doc. dr. Vytautas Žalys

 

 

 

Emocinio imitavimo metodo taikymo galimybės: praktinė taikymo refleksija.

Ugnė Pilipavičiūtė, Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos muzikos mokytoja

 

 

 

Skaitmeninės kompetencijos ugdymas muzikos pamokoje. Muzikavimas virtualiais muzikos instrumentais.

Stanislava Rusevičienė, Šiaulių „Dainų“ progimnazijos muzikos mokytoja-metodininkė

 

 

 

CAQDA kompiuterinių programų galimybės atliekant kokybinius tyrimus.

Dr. Vytautas Žalys, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentas

 

 

 

Muzikinė veikla kaip įtraukiosios mokyklos kultūros formavimo priemonė: mokytojų požiūrio analizė.

Aušra Kardašienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė, dr. Diana Strakšienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė

 

 

 

Muzikos pamokų turinys krikščioniškųjų vertybių kontekste.

Klaidas Kauneckas, Vilniaus "Pelėdos" pradinės mokyklos muzikos mokytojas

 

 

 

Balso kokybę formuojančių metodų sistema.

Živilė Sitnikienė, Šiaulių „Juventos“ progimnazijos muzikos mokytoja metodininkė

 

 

 

Jaunuolių balso formavimo ypatumai.

Beata Smiltnikienė, Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazijos dainavimo mokytoja metodininkė

 

 

 

Meninio ugdymo galimybės įgyvendinant įtraukųjį ugdymą.

Dr. Diana Strakšienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė, dr. Edita Musneckienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė

 

 

16.00–16.30 KONFERENCIJOS UŽBAIGIMAS

Prisijungimo nuoroda:

http://bit.ly/3gbmGP2

Moderatoriai:

Doc. dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, doc. dr. Jurgita Lenkauskaitė

 pdfMU_konferencijos_programa.pdf
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos Sutinku