P R O G R A M A
10.00–12.00 PLENARINĖ SESIJA Konstitucijos salė, LR Seimas, Vilnius Konferencijos plenarinę sesiją galima stebėti tiesiogiai LR Seimo svetainėje (Youtube): https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=35448&p_k=1&p_event_id=19791 |
|
|
|
Moderatoriai: prof. dr. Renata Bilbokaitė, prof. dr. Remigijus Bubnys |
|
|
|
10.00–10.15 |
Sveikinimo žodis ir pasisakymai Prof. dr. Artūras Žukauskas, Lietuvos Respublikos Seimo Švietimo ir mokslo komiteto pirmininkas Doc. dr. Stasys Tumėnas, Lietuvos Respublikos Seimo Kultūros komiteto narys Prof. dr. Renata Bilbokaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos direktorė |
|
|
10.15–10.35 |
Lessons from Research on Expertise for Teacher Education and Teacher Professional Development / Mokytojų rengimo ir profesinių kompetencijų tobulinimo tyrimų pamokos Prof. dr. Jan van Tartwijk, Utrecht University, Netherlands |
|
|
10.35–10.55 |
Being the Teacher: Developing and Supporting Teacher Identity in Contemporary School Systems / Būti mokytoju: mokytojo tapatybės ugdymas ir palaikymas šiuolaikinėse mokyklų sistemose Prof. dr. Anne Looney, Institute of Education, Dublin City University, Ireland |
|
|
10.55–11.15 |
Could AI Replace Teachers? Some Concerns about Teaching in Times of the COVID 19 Pandemic / Ar dirbtinis intelektas gali pakeisti mokytojus? Aktualūs klausimai apie mokymą COVID19 pandemijos laikotarpiu Doc. dr. Łukasz Albański, Pedagogical University of Krakow, Poland |
|
|
11.15–11.35
|
„Europe“ as a Topic for School Education - Preparing to Teach the European Dimension / „Europa“ kaip ugdymo tema – pasirengimas mokyti europietiškos dimensijos Prof. habil. dr. Andrea Óhidy, University of Education Freiburg, Germany |
|
|
11.35–11.55
|
Specialiojo ugdymo transformacija įtraukiojo švietimo kontekste: moksliniais duomenimis grįstos įžvalgos ir praktinės perspektyvos / Transformation of Special Education in the Context of Inclusive Education: Evidence-Based Insights and Perspectives for Practice Doc. dr. Irena Kaffemanienė, doc. dr. Renata Geležinienė, doc. dr. Laima Tomėnienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas |
|
|
11.55–12.15 |
Veikimas kartu mokinių pažangai: misija (ne)įmanoma? Žvilgsnis į mokyklą, kaip kompleksinę adaptyvią sistemą / Working Together for Student Progress: Mission (Im)Possible? Looking at School as a Complex Adaptive System Doc. dr. Jūratė Valuckienė, doc. dr. Milda Damkuvienė, doc. dr. Evandželina Petukienė, lekt. Sigitas Balčiūnas, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros institutas |
|
|
12.15–12.20 |
Plenarinės sesijos užbaigimas. |
|
|
13.00–14.00 SPAUDOS KONFERENCIJA Spaudos konferencijų salė, LR Seimas, Vilnius Spaudos konferenciją galima stebėti tiesiogiai LR Seimo svetainėje (Youtube): https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=35448&p_k=1&p_event_id=20794 |
|
Moderuoja prof. dr. Artūras Žukauskas, Lietuvos Respublikos Seimo Švietimo ir mokslo komiteto pirmininkas |
|
|
|
|
Doc. dr. Stasys Tumėnas, Lietuvos Respublikos Seimo Kultūros komiteto narys |
|
|
|
Prof. dr. Renata Bilbokaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos direktorė |
|
|
|
Prof. dr. Remigijus Bubnys, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas |
|
|
|
Prof. dr. Daiva Malinauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos instituto direktorė |
|
|
|
Prof. dr. Aušra Kazlauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos institutas |
|
|
Kontaktinis asmuo Lietuvos Respublikos Seime – Deimantė Žegunė, LR Seimo kanceliarijos Švietimo ir mokslo komiteto biuro patarėja |
|
|
|
|
|
14.00–16.00 PRANEŠIMŲ SESIJOS Pranešimų sesijos vyksta nuotoliniu būdu Microsoft Teams aplinkoje |
|
|
|
PEDAGOGŲ UGDYMAS(IS) IR PROFESINIS AUGIMAS |
|
Prisijungimo nuoroda: |
|
Moderatoriai: |
Doc. dr. Jurgita Lenkauskaitė, prof. dr. Liuda Radzevičienė |
|
|
|
Pedagogų profesinių kompetencijų įsivertinimas: elektroninio prototipo pilotavimo rezultatai. Dr. Daiva Penkauskienė, Mykolo Romerio universiteto docentė, dr. Agnė Brandišauskienė, Vytauto Didžiojo universiteto docentė, dr. Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Vytauto Didžiojo universiteto profesorė, dr. Odeta Merfeldaitė, Mykolo Romerio universiteto profesorė, dr. Romas Prakapas, Mykolo Romerio universiteto profesorius, dr. Asta Railienė, Mykolo Romerio universiteto docentė, dr. Gintautė Žibėnienė, Mykolo Romerio universiteto docentė |
|
|
|
Future Teachers’ Competences in the Diagnostic Context. Dr. Joanna M. Łukasik, Professor of Pedagogical University of Krakow |
|
|
|
Future Teachers’ Competences in the Context of Creativity. Dr. Katarzyna Jagielska, Assistant of Pedagogical University of Krakow |
|
|
|
Pedagogo vaidmuo formuojant ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinio aktyvumo įpročius. Dr. Darius Masiliauskas, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentas |
|
|
|
Future Teachers' Competences in the Context of Sustainable Development. Dr. Anna Mróz, Pedagogical University of Krakow |
|
|
|
Švietimo sociologijos kurso mokytojų ugdyme būtinybė: teorinis ir praktinis pagrindimas. Jūratė Litvinaitė, Vilniaus universiteto Sociologijos ir socialinio darbo instituto doktorantė |
|
|
|
Mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos įsivertinimas gamtos mokslų pamokoje: trajektorijos; veikmė; aplinka. Asta Vaičiūnienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė, Šiaulių Dainų progimnazijos direktorė, dr. Aušra Kazlauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė |
|
|
Būsimųjų pedagogų tarpkultūrinių kompetencijų ugdymas(is): mokytojų-praktikų į(si)traukimo į studijų procesą patirtis. Dr. Jurgita Lenkauskaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, Alla Chvostova, Šiaulių Didždvario gimnazijos anglų kalbos mokytoja-ekspertė |
|
|
|
|
Mokyklos organizacinių veiksnių reikšmė mokytojų psichologiniam įgalinimui. Dr. Loreta Bukšnytė-Marmienė, Vytauto Didžiojo universiteto profesorė, dr. Agnė Brandišauskienė, Vytauto Didžiojo universiteto docentė |
|
|
|
Challenges, Benefits and Opportunities of Mindfulness in Learning. Dr. Maija Ročāne, Associate Professor of Liepaja University, dr. Alīda Samuseviča, Professor of Liepaja University |
|
|
ĮTRAUKIOJO UGDYMO ĮGYVENDINIMO IŠŠŪKIAI MOKYTOJŲ IR ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ RENGIMUI |
|
Prisijungimo nuoroda: |
|
Moderatoriai: |
Doc. dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, asist. dr. Regina Karvelienė |
|
|
|
Tėvystės streso raiška auginant vaikus, turinčius ASS, įtraukties kontekste. Dr. Daiva Alifanovienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, Odeta Šapelytė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos lektorė |
|
Comprehensive teacher's competencies in the next decades: futurological context. Dr. Anna Kwatera, Pedagogical University of Krakow |
|
Įtraukiojo ugdymo apraiškos lopšelyje-darželyje ,,Sakalėlis“ ir jo sėkmę lemiantys faktoriai. Rita Gansauskienė, Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Sakalėlis" logopedė-metodininkė, Diana Vasiliauskienė, Klaipėdos lopšelis-darželis ,,Sakalėlis", direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytoja metodininkė, Rasa Žukauskienė, Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Sakalėlis", priešmokyklinio specialiojo ugdymo grupės mokytoja, Kristina Kniukštienė, Klaipėdos lopšelio-darželio ,,Sakalėlis", priešmokyklinio ugdymo grupės mokytoja |
|
|
|
Mokinių, turinčių emocijų, elgesio ir mokymosi sunkumų, pažinimo struktūros analizė: tarptautinės patirties aspektas. Dr. Liuda Radzevičienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė, dr. Aistė Batūraitė-Bunka, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentė |
|
|
|
Social Perception of Male Kindergarten Teachers on the Background of Socio-Cultural Changes in 21st Century in Poland. Male Perspective on the Basis of Qualitative Research Results. Dr. Paulina Koperna, Assistant of Pedagogical University of Krakow |
|
|
|
Švietimo prieinamumo situacija Lietuvoje. Dr. Regina Karvelienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos direktoriaus pavaduotoja studijoms, mag. Indrė Lukošaitienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija |
|
|
|
Health Contents in the Early Education in the Light of the Curriculum Theory of Christine Möller. Gorana Laslo, PhD student of Faculty of Education in Sombor, University of Novi Sad, dr. Danijela Petrovic, Professor of Faculty of Education, University of Novi Sad, Svetlana Spanovic, Faculty of Education, University of Novi Sad |
|
|
|
Mokytojų pasirengimas organizuoti įtraukųjį ugdymą. Danutė Trukšinienė, Vilniaus kolegijos lektorė, Dalia Kačinaitė-Vrubliauskienė, Vilniaus kolegijos docentė |
|
|
|
Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas pradinių klasių muzikos pamokose. Angelė Kavaliauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos lektorė |
|
|
|
Įtraukusis ugdymas šiandienos mokykloje: pokyčiai ir ateities iššūkiai. Dr. Ieva Bilbokaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, dr. Agnė Juškevičienė, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto Ugdymo mokslų instituto docentė |
|
|
PEDAGOGŲ UGDYTOJŲ KOMPETENCIJOS IR JŲ TOBULINIMAS(IS) |
|
Prisijungimo nuoroda: |
|
Moderatoriai: |
Doc. dr. Rima Bakutytė, doc. dr. Erika Masiliauskienė |
|
|
|
Priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymas: praktinės patirties įžvalgos. Dr. Nijolė Bražienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė |
|
|
|
The Importance of Teachers' Social-Emotional Competences at the Professional Start. Introduction to the Study Natalia Twardosz, PhD student of Pedagogical University of Krakow |
|
|
|
Ikimokyklinio ugdymo pedagogų skaitmeninės kompetencijos raiška. Dr. Erika Masiliauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, dr. Jurgita Lenkauskaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė, mag. Monika Daugirdaitė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademija |
|
|
Pedagogical Mechanisms of Using Problematic Educational Technology in Higher Education Institutions. Dr. Aynisa Musurmanova, Professor of Research Institute "Family and Women" under the State Committee for Family and Women of the Republic of Uzbekistan |
|
|
|
|
Mokytojų vaidmuo kuriant bendradarbiavimą su tėvais. Jovita Starkutė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė, Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Pedagogikos katedros lektorė |
|
|
|
Vadovų ir pedagogų profesinių kompetencijų augimo analizė ir jų poveikis mokinių pasiekimams ir pažangai. Loreta Venslavičienė, Kupiškio meno mokyklos ir Panevėžio rajono muzikos mokyklos mokytoja ekspertė, Daiva Šakickienė, Kupiškio meno mokyklos direktorė |
|
|
|
Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos rizominis ugdymas. Aida Kairienė, Vytauto Didžiojo universiteto doktorantė |
|
|
|
Vaikų metaforinio mąstymo raiška žaidimuose. Vaida Padgurskytė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė |
|
|
|
Ikimokyklinio ugdymo mokytojų kompetencijų tobulinimo(si) iššūkiai šiuolaikinėje ugdymo realybėje. Dr. Daiva Malinauskienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė, dr. Skaistė Kovienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos asistentė |
|
|
MENINIO UGDYMO RAIŠKOS GALIMYBĖS PEDAGOGINIAME PROCESE |
|
Prisijungimo nuoroda: |
|
Moderatoriai: |
Prof. dr. Diana Strakšienė, doc. dr. Vytautas Žalys |
|
|
|
Emocinio imitavimo metodo taikymo galimybės: praktinė taikymo refleksija. Ugnė Pilipavičiūtė, Šiaulių „Romuvos“ progimnazijos muzikos mokytoja |
|
|
|
Skaitmeninės kompetencijos ugdymas muzikos pamokoje. Muzikavimas virtualiais muzikos instrumentais. Stanislava Rusevičienė, Šiaulių „Dainų“ progimnazijos muzikos mokytoja-metodininkė |
|
|
|
CAQDA kompiuterinių programų galimybės atliekant kokybinius tyrimus. Dr. Vytautas Žalys, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentas |
|
|
|
Muzikinė veikla kaip įtraukiosios mokyklos kultūros formavimo priemonė: mokytojų požiūrio analizė. Aušra Kardašienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos doktorantė, dr. Diana Strakšienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė |
|
|
|
Muzikos pamokų turinys krikščioniškųjų vertybių kontekste. Klaidas Kauneckas, Vilniaus "Pelėdos" pradinės mokyklos muzikos mokytojas |
|
|
|
Balso kokybę formuojančių metodų sistema. Živilė Sitnikienė, Šiaulių „Juventos“ progimnazijos muzikos mokytoja metodininkė |
|
|
|
Jaunuolių balso formavimo ypatumai. Beata Smiltnikienė, Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazijos dainavimo mokytoja metodininkė |
|
|
|
Meninio ugdymo galimybės įgyvendinant įtraukųjį ugdymą. Dr. Diana Strakšienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos profesorė, dr. Edita Musneckienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos docentė |
|
|
16.00–16.30 KONFERENCIJOS UŽBAIGIMAS |
|
Prisijungimo nuoroda: |
|
Moderatoriai: |
Doc. dr. Ieva Bilbokaitė-Skiauterienė, doc. dr. Jurgita Lenkauskaitė |
MU_konferencijos_programa.pdf |